• מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה ,קבלת פני הלקוחות ואירוח המבקרים במרכז השרות
• ריכוז עבודת ההכנה לקראת קבלת הלקוח במרכז השרות
• אחריות על הגשת דו"ח ניהול צי רכבים חליפיים אל מול התכנון היומי,טיפול בדו"חות התנועה ותפעול קבצי סטאטוסים שוטפים.
• עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים-לקוחות, רשת סוכנויות המשנה, עובדי החברה ויחידות המטה.
• ניסיון בשרות לקוחות תודעת שירות גבוהה
• ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
• יכולת עבודה תחת עומסים בסביבה דינאמית מול לקוחות וחברי הצוות.
• שפות- עברית ברמה גבוהה כשפת אם- חובה , יתרון לשפות נוספות
• 12 שנות לימוד, יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
• שליטה ביישומי האופיס
לעיריית פ"ת דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת
* זמני לשלושה חודשים עם אופציה
* אחריות לפעילות האדמיניסטרטיבית במשרדי המינהל.
* ניהול יומן ממוחשב.
* מתן מענה טלפוני.
* אחריות לניהול הציוד המשרדי והלוגיסטי ואספקת ציוד מתכלה למחלקות הכפופות.
* סיוע בארגון והשתתפות באירועים במינהל.
השכלה ודרישות מקצועיות:
12שנות לימוד / תעודת בגרות / או תעודה שוות ערך המוכרת ע"י המל"ג וזאת עפ"י הקבוע בחוק המועצה להשכלה גבוהה, שי"ח 1958 (יש לצרף תעודה).
ניסיון מוכח בתחום העיסוק הרלוונטי
במסגרת התפקיד, קיום פגישות ייעוץ עם לקוחות חדשים ניהול...
מועמדים/ות בעלי רצון לעבור שינוי מקצועי ואישי למידת...
לחברה ביטחונית דרושים/ות עובדי ייצור משרה מלאה, ימים...
דרושים/ות עובדי/ות ייצור כלליים משרה מלאה
נציג/ת שירות מוקד טלפוני התפקיד כולל: מענה אישי...
לחברת אנרגיה גדולה דרוש/ה נהג/ת חלוקה קבלת סידור עבודה...